Tuesday 6 May 2014

Neringa - minkšto glamūro fotosesija + modelio paieška

Makiažas, stilius ir foto - mano: Grožio Dalia
Modelis: Neringa

Turėjau aš šią idėją - surasti švelnių bruožų rudaakę ir sukurti minkštą glamūrinį makiažą (soft glamour).
Man pasisekė, draugė Rūtą pasiūlė savo pusseserę Neringą. Ji - išraiškingų ir tamsių akių su nuostabiai garbanotais iš savęs rudais plaukais.
Žinant, kad rudaakėms tinka visa šešėlių spalvų paletė aš pasirinkau sidabrinius/pilkus, su blizgučių žėručiais, o kontūravau akį su matiniais rudais ir geliniu ypač juodu pravedimu. Užtepėme pakankamai tušo ir priklijavom blakstienų kuokštelius. Pastarieji padaro akis ir duoda iliuziją it plazdenantys drugelių sparnai. Tiesiog nuostabu.





Patinka man viskas tobula su šiek tiek netobulumo. Atpūsta vėjo sruoga ant Neringos veido.







Buvo didelis vėjas tą dieną - Neringai  buvo juoko kai sakiau - laikyk plaukus ;-)

Jeigu Jūs ar draugė esate išskirtinių bruožų, jaučiatės lengvai prieš objektyvą ir turite ką pasiūlyti - būtų įdomu iš Jūsų išgirsti.
Prašau parašyti man prikabinus porą nuotraukų į groziodalia@gmail.com

Iki kito karto
Dalia ;-)


No comments:

Post a Comment