Wednesday 7 February 2018

Too Faced Chocolate Gold Akių Šešėlių Paletė
















Ar tai galėtų būti pati gražiausia akių šešėlių paletė? Aš įsitikinus, kad taip!
Ne tik kad atrodo nuostabiai, bet dar ir kvepia kaip šokoladinių saldainių dėžutė. Tikra tiesa, ši paletė skleidžia realios kakavos kvapą ir turi TIKRO aukso detalių. Bet visos spalvos atrodo perdaug gražiai, kad imtum ir valgytum ;-)
Londoniečiai ypač džiaugėsi šiuo praėjusiu Kalėdiniu laikotarpiu, nes Too Faced Cosmetics atidarė pirmąją pasaulyje 'vien savo' kosmetikos parduotuvę, visada spalvingoje ir nuolat judančioje Carnaby Street gatvėje. Teko ir man savo akimis matyti, eiti pro šalį ir išskridus iš nuostabaus Londono vėliau sužinoti, kad poros dienų bėgyje tai atsidarė...* įdėkite liūdną emoji čia*
Bet mano mielas brolis, paragintas, sugebėjo paletę įgyti ir man padovanoti kaip ankstyvą kalėdinę dovaną. Valio!
Įdomi šios kompanijos istorija, du jauni vyrai, prieš tai dirbę vizažistais parduotuvėse prie didžių firmų sukūrė savo liniją. Kaip patys sako - "Mes esame rimta firma, kuri žino kaip apturėti linksmą laiką"; "Makiažas yra daug daugiau nei truputis spalvos ant tavo veido, tai yra galia ir laisvė išsireikšti ir pasitikėjimas žengiant per pasaulį". Nėra ką ir pridurti. Bravo!
Spalvų paletė plati, gerai pigmentuota su daug blizgesio ir intensyvumo, pora drąsių spalvų kaip žalia ir ryški rožinė, kurias aš vėliau nuotraukoje išbandžiau.





Nuotraukoje viršuje aš naudojau auksinius ir persiko tonus, išorinius akių kampučius paryškinant ruda ir juoda spalvomis, šie gražūs ir dėkingi tonai tinka bet kokios spalvos akims.
Nuotraukoje žemiau - mano darbinis makiažas, nors ir turint didelę paletę aš labai mėgstu išbandyti spalvas tiesiog dažantis po vieną, čia rinkausi vos rožinės turinčią persiko spalvą classy & sassy. Apvedžiau akis tamsiai rudu Caviar Ink Bobbi Brown geliniu pravedimu ir padažiau blakstienas gausiai tušu, mano mėgstamiausias šiuo metu L'oreal Paradise Extatic apie kurį aš daugiau kalbu čia.
Paskutinėje nuotraukoje aš išbandžiau spalvas 'pilnu pajėgumu' :-) Gal ir ne visiems ar gal tai nekasdienis makiažas, bet verta pasidaryti kažką naują ir neįprastą. Turiu prisipažinti man patiko.
Naudojau rudas cocoa truffle ir love & cocoa, rožinę new money ir žalią money bags.































Tikiuosi jums ši paletė taip pat labai patiko, pasidalinkite savo naujais atradimais!
                       
                                                                    Dalia x










No comments:

Post a Comment