Tuesday 25 October 2016

Patinkanti Kosmetika: Bobbi Brown Retouching Face Pencils


Ruduo yra tas metas, kai mūsų oda natūraliai papilkėja, praranda skaistumą ir viskas atrodo jau nebe taip gerai kaip buvo vasarą. Gerai, kad yra pagalba iš išorės, pačiu laiku Bobbi Brown išleido naujus veido pieštukus (maskuoklius/korektorius) Retouching Face Pencils. 


Kaip ir matosi prieš ir po nuotraukose - didelis skirtumas kaip atrodo veidas po jų magiško prisilietimo. 
Aš esu didelė Bobbi Brown fanė ir naudoju jų dekoratyvią kosmetiką tiek sau, tiek klientėms jau gerus 10 metų. Ir nors turiu gal dar dešimtį kitų firmų maskuoklių, išgirdus apie šiuos stebuklus darančius pieštukus, aš žinoma iškart jų žūt būt užsimaniau. Man jie labai patinka, aš jau beveik sunaudojau pusę savo pieštuko - kurie yra drožiami, ir parsiduoda kartu su drožtuku (aha, kaip puikiai viskas apgalvota).
Kiekvienam bus tikrai iš ko pasirinkti - yra net 9 spalvos prekyboje ir dar viena spalva švytėjimui suteikti. Mano naudota spalva yra Light to Medium (iš tiesų dabar jau tiktų šiek tiek šviesesnė - Light). Super gerai maskuoja, ilgai išsilaiko ir nesubėga į raukšles. Buvau vos pasitepusi krempudra, o smakras, aplink nosį, paakiai, kaktos vidurys - visur tepta lengvai maskuojančiu pieštuku. Gerai pigmentuotas, tad labai skalsiai naudojasi.
Stebuklingas ant spuogelių taip pat :-)
Aš įsigyjau savajį Anglijoje, bet Lietuvoje galima rasti Douglas parduotuvėje, kurie turi Bobbi Brown stendus. Kaina €28.95

No comments:

Post a Comment