Sunday 29 January 2017

Greitas ir Paprastas Kasdienis Makiažas - Įperkama Kosmetika

Mano greitas ir paprastas kasdienis makiažas. Tai yra vienas iš makiažų, kurį aš turbūt du ar tris kartus savaitėj darau (bent porą dienų savaitėj prabūnu be makiažo). Tai yra paprastas ir aiškus makiažas, kuris išryškina bruožus ir ypač tinka dienoms kai nėra laiko ar minčių kažkaip kitaip dažytis. Manęs dažnai klausia klientės darbe, kai jas dažau, ar ir sau tiek laiko darau makiažą (valandą/virš), sakau ne, save per 20min spėju/turiu pagražinti :-) Bėje visada vadovaujuosi taisykle, geriau mažiau makiažo, bet geriau atrodanti oda - jei laikas labai spaudžia 5min odai, 2min makiažui.
Dar vienas dalykas, aš labai mėgstu prieš ir po nuotraukas, bet ne tas, kur veidas būna kaip su kauke 'po' neatpažystamai pakeistas, kur net poto nežinai ar tai vyras ar moteris su makiažu. Man prieš ir po nuotraukos įdomiausios ir tiesą sakančios tos, kur 'po' nuotraukoj tikrai matai kaip žmogus pagražėjo, jo bruožai išryškėjo ir makiažas yra tik į naudą. Bėje, man niekada 'prieš' nuotrauka nereiškia, kad va žiūrėk kokia aš baisi prieš buvau, man prieš nuotrauka sako - aš taip atrodau tik pasitepus veido kremu, natūrali. Kaip Charlotte Tilbury sako 'graži prieš' ir 'graži po'.
Puikus yra Cindy Crawford posakis - 'netgi aš neatsikeliu atrodydama kaip Cindy Crawford'.

Makiažo eiga ir kokia kosmetika naudota:
Šiam makiažui aš specialiai pasirinkau kosmetika, kuri nėra brangi, tačiau ilgai išbandyta, kokybiška ir puikiai tinka kasdieniam naudojimui. Tikrai nereikia manyti, kad naudojant tik vien brangius produktus, tu gali atrodyti puikiai.

Veidas: Veidas pateptas aliejumi ir kremu.
- Naudota Maybelline FIT me! kreminė pudra 120, ši spalva man yra per tamsi, bet turėjus tų pačių šviesesnių mėginėlių ir sumaišius išgauti tinkamą spalvą. Pudra tinka normaliai/riebiai odai, maskuoja poras, matinis efektas. Laikosi puikiai.
- Paakius maskavau Loreal perfect match maskuokliu, spalva beige.
- T zona užtvirtinta Prestige kompaktine pudra, šviesiausia spalva linijoje. Pagal sunaudojimą tikrai matosi, kad ji man patinka, puikiai sutvirtina makiažą, nepalieka baltumo ir veidas išlieka pusiau matinis daugybę valandų, nepradeda blizgėti.
- Veidas lengvai bronzuotas su Essence Sun Club bronza, spalva lighter skin ir Revolution firmos bronzos/skaistalų palete. Kasdieniam naudojimui tai yra tikrai puiki paletė, o spalvos - kiekvienam yra iš ko pasirinkti.

Antakiai: Naudojau Catrice antakių šešėlių paletę ir Maybelline BROWdrama antakių tušą, spalva dark brown. Šis antakių tušas man labai patinka, duoda natūralios spalvos ir yra puikios fiksacijos. Ypač tinka, kai antakiai yra ilgai chemiškai nedažyti ir pradeda atrodyti nublukę.

Akys: Visą voką, viršų ir apačią patepiau Prestige JUMBO eyeshadow kreminiu pieštuku, spalva Venus. Šešėlio kraštus pirštu ištryniau/išsklaidžiau, kad būtų lengvas perėjimas link antakio kaulo. Aš labai mėgstu kreminius šešėlius, yra taip paprasta jais dažytis, dažniausiai jie būna ilgai išliekantys ir kaip paprasta, nereikia net naudoti makiažo šepetėlių. Bėje, jei nenaudoju kreminių šešėlių, renkuosi įprastus, šiame makiaže naudoju tik vieną man patinkančią spalvą, ruda, bronzos, beige, visos tinka prie mėlynų/pilkų/žalių akių (mano tokia akių kombinacija :-)
- Jei yra noras, padažau akių pieštuku, šį kart naudojau juodą Maybelline COLORAMA. Padažius pieštuku, jį poto lengvai išretušuoju plonu šepetėliu.
- Blakstienas gausiai paryškinau Loreal Volume Million Lashes extra black tušu.

Lūpos: Nuotraukoj kažkodėl neįdėjau, bet naudojau Prestige Nude lūpų pieštuką, juo nuspalvinau visas lūpas ir patepiau vazelinu.

Viskas. Labai greitas ir paprastai padaromas makiažas, darbui, mokslams ar laisvalaikiui.

Jeigu išbandysite šį makiažą ir kosmetiką - parašykite kaip sekėsi.


Dalia x






No comments:

Post a Comment