Sunday 22 January 2017

Marks & Spencer Advento Kalendorius




































Sveiki 2017! Sunku ir patikėti, kad Sausis jau į pabaigą eina, o dar tik neseniai atrodo laukėm ir ruošemės Kalėdoms. Ach, myliu aš Kalėdas. Viena iš džiūgių akimirkų man šį Gruodį buvo Marks & Spencer advento kalendorius. Bėje tai buvo pirmi metai kai aš tai darau - turiu advento kalendorių (vaikiški saldainių kalendoriai nesiskaito) ir noriu pasakyti, kad oi kaip aš nesigailiu ir rekomenduoju jums tai išbandyti pačioms kitais metais. Tai yra Gruodis, pilnas mažų siurprizų ir dovanų, tai mėnuo kai gyvenimas būna ypač spartus, bet kiekvieną dieną ryte ar vakare jus praversite mažą dėžutę ir rasite dovanėle Sau. Nepatiks ar netiks ji, nieko tokio, galima kažkam padovanoti.

Grožio advento kalendoriai būna tikrai puikūs. Jau vien kuo pakuotės vertos.
Puikūs tuo, kad galima išbandyti daug įvairių naujienų, produktų kolekcija būna atsargiai parinkta, kad kiekvienas rastų džiaugsmo ir naudos, o kosmetika naudosi ilgą laiką, ne tik gruodį ir sausį. Nuo lūpų blizgio iki plaukų ar veido/kūno aliejaus, paakių ar rankų kremo, akių pravedimo ir skaistalų šepetėlio, nagų lakas, kvepalai ir net rūgštinis pylingas, visa tai galima rasti dvidešimt penkias dienas iki Kalėdų.
Ypač gera kaina. Dauguma dovanų yra pilno dydžio pakuotės. Šis kalendorius kainavo 35 svarus Anglijoje (ačiū mano vyrui), bet reikia pradžioje išleisti 35 svarus parduotuvėje, kad galėtum įsigyti šį kalendorių už tą kainą. Bėje, pats tūrinys, jų pačių yra įvertintas virš 250 svarų. Ir jie tikrai išsiparduoda greitai. Trumpa istorija, prieš nusprendžiant įsigytį Marks & Spencer kalendorių, aš buvau nusižiūrėjus kitą, bet užteko poros dienų pagalvoti ir jo praktiškai neliko parduovės lentynose. Neliko. Išparduota.

Liūdnas dalykas yra tik tas, kad Lietuvoje menka pasiūla advento kalendorių. Tad jei turite draugų/giminių užsienyje, prašykite jų ;-)

Aš šią gražią raudoną dėžę-eglutę užkelsiu aukštai keliems mėnesiems, bet poto norėčiau atgaivinti, užpildysiu dėželes kosmetika ar kuo kitu ir perdovanosiu.

Ar ir tu turėjai advento kalendorių šias Kalėdas? Papasakok daugiau!


                                                               Dalia x

No comments:

Post a Comment